Sommaren är snart över

Nu har Angelica blivit nästan 2 år. Hon fyller år om drygt en månad, den 26:e september. Inte mycket har ändrats (till det bättre) .... Min super söta, älskade ängel är mer aktiv än någonsin och håller på att driva mig till vansinne. Men sen drar hon tillbaka mig från kanten till vanvett och jag känner hur vettet kommer tillbaka igen. Hon har öppnat dörren till "terrible two" och snart har hon nog äntrat genom den dörren. Men att så mycket värre än såhär kan det väl inte bli? Snart lugnar det sig väl? Alla tusentals raseri utbrott över minsta småsak som inte går hennes väg kommer väl att minska i antal? Hon kommer snart lära sig att sova till efter 05 varje morgon? Hon kommer att sluta spräcka glas med din lung kapacitet? Ja, det lugnar sig nog snart. Hoppet är det sista som lämnar en 😂
 
Jag har sista dagen på min sommar ledighet idag och vet inte om jag känner mig ledsen att den är över eller lättnad över att få återgå till jobb. Att vara hemma med både Alex och Angelica är verkligen tufft och jag behöver ett brejk nu. Då var det ju bara det att jag jobbar med två åringar... Så istället för att lysdna på min två årings tantrum så lyssnar jag till 28 andra föräldrars barns tantrum istället 😒 skönt med lite omväxling.... 🙄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0