Mitt hem

Vi köpte ny tv till nedervåningen nyligen, och det lade till en bra touch av den lantliga stilen jag försöker få här hemma :
 
Den kan stå på ben också men marodören (Angelica) var givetvis där direkt och vred och skruvade på knappar och dylikt, så vi tog av benen och ställde upp den på skåpet istället 😀
 
Såhär ser den ut med ben:
 
 
Och såhär ser det ut på nedervåningen nu :
 
 
På soliga dagar älskar jag verkligen mitt kök 😊 :
 
 
Och min ständigt växande te hylla bringar mig mycket lycka 💗:
 
 
Det här är det senaste tillskottet i min te - samling:
 
 
Sist men inte minst så köpte jag en ny liten vattenflaska åt Angelica nyligen 😊 visst är den söt? 💗
 
 
 
Mata ne! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0