Tokig i julen!

Nu närmar sig Jul med stormsteg! Jag är så tokig i julen, och känner att jag behöver få vara omgiven av jul värme länge, så här i vårt hus plockar vi fram julen redan i November! 😅 lite tokigt kanske, men jag älskar julen sååå mycket! Och i år har Alex också fattat galoppen, och är nästan lika tokig som mig 😍 Och i år ska vi dessutom ha jultomte! Jag har verkligen planerat massor för i år, och bakat både knäck, lussebullar, pepparkakor och mozartkulor. Puh! 😄 Sen har jag dessutom i år firar varje advent på något vis och gett Alex en choklad adventskalender. Super kul! Vi har gjort en massa mys som familj och med vänner och infört en del nya traditioner 💗😇 
Tänkte lägga upp några bilder från dagens pepparkaks bak med Alex och advents bak med min kollega Darren och hans barn från tidigare : 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite synd att julen snart är förbi 😢 att ha fått egna barn att fira jul med för en verkligen tillbaka till ens egna barndomsjular! Som barn var ju julen magisk och helt klart årets höjdpunkt, som tonåring försvann magin och ersattes istället av en tomhetskännsla och lite nedstämdhet över att magin var borta. Och nu med ens egna barn har magin och lyckan hittat tillbaka igen 💗 helt fantastiskt 😇  
 
Mata ne! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja visst är julen mycket roligare och mysigare igen nu när man har barn i huset 😃

2016-12-21 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0