Magsjuka

Så åkte jag igår på magsjuka - igen. På senaste har jag verkligen varit sjuk mycket, men nu hoppas jag att det ska vända! Försöker tänka positivt i alla fall ;) På dessa två dagar har jag tappat hela 2 kilon, och veckan innan dess tappade jag också 2 kilon då jag mådde så dåligt pga av all huvudvärk då jag slutat ta värktabletter, så hej hej 51 kg. Länge sedan jag såg dig. Men den siffran stannar jag nog inte på så länge, nu när min magsjuka har gett upp kommer aptiten tillbaka. Plus att huvudvärken börjar tämjas lite grann, så förhoppningsvis får jag mindre ont dag för dag. Just nu poppar jag ju migrän tabletter var och varannan dag, men jag för en huvudvärks dag bok där jag skriver väldigt detaljerat om min huvudvärk, när jag får den och om medicinen jag tar fungerar eller ej. Om ett par dagar ska jag tillbaka till läkaren och så får han säga om jag tar på tok för mycket migränmedicin fortfarande och ifall jag då kanske ska byta förebyggande medicin eller ej. Men det går då åt rätt håll i alla fall :)
 
Stretching fortsätter jag med, så jag sover bättre fortfarande ( också tack vare att jag har lagt en extra madrass under min vanliga madrass). Känner mig betydligt mindre stel sedan jag seriöst tog tag i stretchandet. Älskar min yoga matta också! Även om jag inte just gör någon yoga än, men den används flitigt i stretchandets syfte ;)
 
Sötsaker och läsk har jag fortfarande lyckats hålla mig ifrån. Men visst blir jag himla sugen till och från. Vet inte riktigt hur länge jag ska hålla mig ifrån söt slisket. Men ett litet tag till i alla fall. Jag har en känsla av att så fort jag stoppar en underbar bit choklad i munnen så är jag fast igen, haha.
 
Nu är det dags för middag, så - Mata ne!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0