Ca en månad senare...

... och snart är det dags att vända hem mot Japan igen. På Torsdag närmare bestämt. Men det har varit en fantastiskt rolig månad här hemma i Sverige!  Jag har sedan senast hunnit att:
 
Vara med då lillsyrran badat sina marsvin i diskhon...
 
 
 
 
Storhandla med Alex i vagnen ett X antal gånger...
 
 
 
Varit på tjejkväll med Jävre-tjejerna...
 
 
 
Blivit bjuden på tjej middag hos Kicki...
 
 
 
Bakat bullar hemma hos storasyster...
 
 
 
Spenderat mer tid med min kära vän Frida...
 
 
 
Och MASSOR av mor - dotter - barnbarn tid med " mormor"!! ♥
 
 
 
Dessutom har jag hunnit med att se igenom dessa två filmboxar:
 
 
 
Jag är ju ett inbitet fan av Ginga, sedan barnsben, men inte lika förtjust i uppföljaren Weed. Men kul att  titta är det ju alltid ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0