Underbara kaffe!

Efter ordentligt overvagande och mycket research pa natet och goda rad fran vanner beslutade jag mig igarkvall for att borja unna mig en kopp kaffe lite da och da. Fran det att jag blev gravid fram tills nu, da Alex snart ar 3 manader, har jag inte druckit sa mycket som en droppe kaffe. Under ett helt ar alltsa. Men nu ar alltsa kaffe - torkan over! :) Igar for jag pa Kaldi Coffe Farm som ar en harlig affar med olika sorters kaffe och aven massor av import matvaror och inhandlade ett noga utvalt kaffe. Och nu har jag njutit av forsta koppen pa 1 ett ar! :) HERRE GUD SA GOTT DET VAR!
 
Igar hade jag min engelska lektion pa sjukhuset igen. Det gick bara bra, men jag forsoker fortfarande hitta det absolut basta sattet att halla lektion pa. Inte helt enkelt. Men detta var ju bara 2:a gangen, ingen utan erfarenhet ar val perfekt da? :) Bara kampa vidare, tillslut ska jag nog bli nojd! :)
 
Idag har jag och Alex ingenting speciellt inplanerat. Jag funderar pa att ta en laaaaaang promenad till Shijo Kawaramachi omradet och ga pa Loft ( som ar en affar lite som Ahlens ) och inhanlda en liten fodelsedagspresent at pappa Toshi som far vara fran Alex. Och gjora ett egenhandigt " grattis pa fodelsedagen" kort fran Alex att ge till honom ocksa. Fran mig har han redan fatt handla klader, trots att hans fodelsedag ar forst den 1:a Oktober.
 
Men nu ska jag hoppa i duschen och frascha upp mig lite, sen amma Alex och efter det far det nog bara av pa lang prommisen da :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0