Bakis? Oh yes...

Sa igar var det alltsa dags for varan " girls night out", och det bar som sagt av till en spansk restaurang tillsammans med min kompis Maiko. Dar at vi himla god tapas och annan spansk mat och delade dessutom pa TVA flaskor vin. Sa det blev ganska mycket dricka, vilket ar forsta gangen sedan jag visste att jag var gravid. Vilket ar ganska pa pricken ett ar sedan. Alltsa forsta fyllan pa 1 ar, och det kanns av idag kan jag saga. Har varit liiiiiite bakis. Och ja, jag fick sova hela natten, forutom att jag var tvungen  ga upp 1 gang for att pumpa ur brosten lite. Men bortsett fran det fick jag sova. Dock sover jag inte sadar jattebra da jag har druckit :P
 
Har kommer lite bilder fran kvallen :
 
Sahar uppsnoffsad var jag igar kvall ;) 
 
Maiko utanfor den spanska restaurangen som var helmysig!!
 
Jag och Maiko efter nagra vinglas...
 
Maiko :)
 
Och jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0