Girl's night out!

Imorgon ar det antligen dags - Girl's night out!! :) Sen Alex foddes har Toshi varit ut med sina/vara vanner pa fester, medan jag varit hemma med Alex, vilket inte gjort nagot alls da jag ju givetvis vill vara med gullefjunet. Och fastan man blivit foralder sa maste man ju ha lite kul utanfor "foraldra bubblan" och bara vara sig sjalv ibland, sa jag har med gladje latit Toshi ta sig ut ur bubblan lite da och da. Men nu ar det alltsa antligen min tur att lamna bubblan for ett par timmar imorgon kvall! :) Jag och min kompis Maiko (  som ar en av de sjukskoterskor som tog hand om mig under forlossningen) ska ga pa en spansk restaurang och ata go mat och dricka gott vin och bara surra och umgas. Ska verkligen bli jatte roligt :) Toshi har dessutom lovat att ta hand om natt matningen da jag inte kan amma eftersom jag kommer dricka nagot glas vin  ( utan vi ger mjolkersattning pa flaska istallet ), vilket gor att jag forhoppningsvis aven far sova min forsta hela natt pa 3 1/2 manad!! :) Hurvida det sistnamnda slar in far vi val se, ratt vad det ar sa ar det val jag som gar upp mitt i natten och gor i ordning flaskan iallafall. Jag far aterkomma med en rapport om detta senare. 
 
I forrgar hittade jag en jattesot liten Tigger jump suit (?) at gullefjunet mitt, som kommer vara varm o go att ha pa sig i vinter. Dock kunde jag inte halla mig, utan tog pa honom denna idag da vi gick ut pa promenad. Dock var den lite for varm for att ha pa sig redan, sa jag var tvungen att ta av huvan och vika upp bade armar och ben pa drakten. Men fy tusan vad sot han var! :)
 
Tadaaaaaa~!
 
Nu ar det lagg dags i hushallet. Alex snuttar och sover sedan nastan 2 timmar tillbaka, sa nu nar mamma fatt lite egentid tror jag det ar dags att sla igen ogonlocken for ikvall.
 
Godnatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0