Alex i bilder...

Godmorgon ( eller godnatt i Sverige ) !
Klockan ar nu 08:30 i Japan ( alltsa typ 01:30 i Sverige tror jag ) och min lilla sangfagel vackte mig redan kl. 06:40 i morse, sa da var det bara att skotta sanden ur ogonen och stiga upp da. Egentligen ar det val inte sa himla tidigt, ar val snarare en vanlig morgon for de flesta. Men fram tills ganska nyligen sa grisade och sov mitt lilla gullefjun ibland anda fram till 9 - 10 tiden pa mornarna (!). I och for sig var kvallarna lite senare ocksa, kanske mellan 21 - 23 tiden nangang. Men pa senaste har fjunet korkat in valdigt tidigt pa kvallarna, som igar da han slocknade som ett ljus efter bad och matning fore kl. 19 ! :) Sa underligt ar det ju inte att han ocksa slog upp butiken redan fore kl. 07 imorse :)
Nu da mamma sitter och smuttar kaffe och bloggar, da passar han tusiken pa att ta en tupplur. Funderar starkt pa att sla igen datorn och ga och lagga mig i sangen med honom, men idag ska vi fara och shoppa lite grejjs till Alex och da behover jag nog lamna huset om typ 40 minuter eller sa... sa jag har nog inte riktigt tid va? :) Dessutom alskar jag att shoppa, och speciellt om det ar grejjer till Alex, sa jag kommer nog anda inte att kunna somna om da jag bara kommer ligga och fundera pa  allt jag ska kopa. Naja, nu ar jag ju anda vaken sa wtf... Vi tutat och kor tycker jag! God Morgon Varlden!
 
Dags for lite " Alex bitar"....
 
What's that???
 
"Alex, the last samurai ". Den har utstyrseln far mig osokt att tanka pa en samurai. Eller pappa med byxorna anda upp under armhalorna typ. Kanske syns pa den har bilden att Alex ar morfars dotterson va? :)
 
Vi ska ut pa promenad och Alex har pa sig sin nya "Super Baby" bib som jag kopt at honom :)
 
Pappa Toshi har Alex i barselen (?) som fortfarande ar lite stor for Alex, han ser ut som den huvudlosa ryttaren. Ger dock fullgott stod for nacken sa det ar ingen fara.
 
Alex och tant Hanyu som jag fick traffa for forsta gangen pa mer an 1 ar for nagra dagar sedan. Tyvarr var Alex inte pa sitt vanliga solstrale humor, utan var valdigt grinig och tvar. Men det var roligt anda :)
 
Alex med en av sina leksaker som han ganska just har lart sig greppa och halla om :)
 
Gullefjunet fran imorse, ikladd sin ko - outfit som far agera pyjamas.
 
Han har nyligt upptackt sina hander, och att dessa passar PERFEKT i munnen och liksom gjort detta sitt livs uppgift att se till att de aldrig lamnar munnen heller.
 
Detta ar ocksa fran imorse, har ar han i sin "babysitter" tillsammans med sin Butterfly teether som jag envisas med att tvinga pa honom :) Han har inte riktigt fattat det har med leksaker annu... :)
 
 
That's all folks!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Det funkade inte att kommentera på förra inlägget så då gör jag det här istället!

Kan heller inte äta kladdkaka utan att börja tänka på dig, det var/är ju våran grej liksom. Längtar tills vi ses igen, då ska jag banne mig bjuda på kladdkaka!

Saknar diiiiig!

Svar: Jassi, vad knasigt att det inte funkade. Da ska jag markera i kalendern sen da jag vet vilken dag du ska bjuda pa kladdkaka! Hahaha. Din kladdkaka ar den godaste :)
Jag saknar dig meeeeeeeeeeeed!!
Annika

2012-10-10 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0