Nytt utseende pa bloggen

Jag lessnar fort. Pa mitt har. Pa mina klader. Pa min bloggdesign. Bara sa jag far forklara varfor utseendet pa min blogg andras hela tiden. Och just nu forsoker jag styla min blogg lite som jag vill ha den, men da jag inte ar nagon hojdare pa vare sig datorer eller bloggdesign och har lilla gullefjunet som bara vill leka och gosa mest hela tiden sa gar det inte sa fort ♥ Jag hoppas att ni star ut med en lite "stokig" blogg ett tag :)
 
So...what's new?
Jag hade engelska lektionen pa sjukhuset igar igen. Det gar lattare och lattare nu nar jag liksom hittat rytmen och fatt en uppfattning om hur jag vill lagga upp lektionerna. Det ar ganska kul faktiskt :) Och inte jobbigt alls att sta och prata engelska och japanska infor sa manga manniskor. Det gor mig valdigt stolt, da jag alltid har hatat att prata infor grupper bestaende av mer an typ 2 personer. Och pa frammande sprak dessutom. Ibland tror jag bara att det ar bra att klappa sig sjalv pa ryggen lite och kanna att man har vaxt inom sig sjalv. Att kanna sig nojd med sig sjalv da man lart sig att gora nagot man forut tyckte var svart eller jobbigt. De flesta av oss ar anda alltid for sjalvkritiska, sa ibland maste man nog fa tycka att man ar himla bra ocksa :)
 
Alex har borjat fa tydligare dagsrutiner nu. Han vaknar i regel alltid mellan kl. 06 och kl. 07 pa morgonen, oftast pa sprudlande morgon humor ♥ Han ater, skrattar, surrar och gurglar och fraser sa att han far munnen full av skum som flyger omkring honom da han skrattar lite till. Han tycker detta ar jattekul - att ligga och frasa och spotta allt skum han lyckas tillvarka i munnen. Och jag tycker det ar annu roligare - han ar ju bara for gullig! ♥ Sen under dagen tar han typ 3 mindre tupplurer och gluffsar i sig ett antal flaskor ersattning, insisterar pa att vi tar en harlig prommis med vagnen och pa kvallen mellan kl. 17.00 och kl.18.00 tar vi ett mysigt bad tillsammans. Sen ar det dags for nattflaskan och oftast har han korkat in fore kl.19.00.
 
 
I skrivande stund ligger fjunet och sover i sin baby sitter ( klockan ar 09:30 ) och maken snarkar och sover annu i rummet brevid. Tankte ge honom lite extra sovmorgon idag ♥
Jag har hunnit inta dagens forsta kaffekopp och lite frukost, sa nu ska jag kanske ta och brotta ner morgon frillan och fixa fejjan med lite bas make-up sa att man kanner att den har dagen har kickat igang. Sen ar det val dags att ta hand om tvatt och dylikt innan jag och fjunet drar ner pa Aeon mall och inhandlar en till nappflaska?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0