Fodelsedagsfest

I lordags hade jag en for tidig fodelsedagsfest har hemma :) Jag och Toshi for pa Costco och inhandlade endel mat, snacks och dricka till kvallen. Nagra av mina arbetskamrater och nagra vanner kom och det blev en riktigt rolig fest :) Saknar dock mina vanner och familj fran hemma! ;) 

Det blev ju givetvis inget drickande for mig, men Toshi och Nick fran jobbet blev riktigt i gasen, och att bara titta var roligt nog :) 

Jag har blivit pinsamt dalig pa att ta kort, men har ar nagra bilder som jag faktiskt knappte under kvallen samt nagra som Kosuke tog:


Tjejerna fran jobbet och Natalie :)


Toshi och Nick :)


Grabbarna :)


Cake time! :)


En av presenterna jag fick :) Farsk, underbart god, frukt! :) Mumma!!


Ett grattiskort jag fick fran arbetskollegorna :)





 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0