Receptet pa en toppenrulle!

Nar jag och Toshi for hem till Sverige i julas for att ha vart brollop var jag ungefar 2 manader gravid ( 2 eller 3 manader, minns inte riktigt). Da var jag som absolut mest illamaende ocksa, fy fan vad jobbigt det var. Efter den langa flygresan blev jag helt utmattad sa de forsta dagarna hemma i Sverige blev jag sangliggande da jag blev typ dubbelt sa illamaende pga av utmattningen tror jag. Eller sa fick jag vinterkraksjukan. I vilket fall gjorde jag ett tappert forsok att se en film som min lillasyrra hade fatt tag pa, som jag vantat pa att fa se sedan jag horde att den skulle goras. Men jag orkade inte se mer an typ 10 minuter av filmen innan jag var tvungen att stanga av den bara for att jag inte orkade ens forsoka se en film. Sedan var resten av vistelsen hemma fullspackad av jul, utlandsgaster och brollop, sa jag hann aldrig se min efterlangtade film.
Men nu - nu har jag sett den! Flera ganger om bara for att den ar sa bra. Den har allt jag vill ha av en film - action, bra musik, den ar snyggt och intressant gjord ( ganska nytankande, har aldrig sett en film som ar gjord som den har), och bast av allt - de 2 huvudrollerna spelas av de 2 snyggaste kandisarna EVER (enligt mig), Josh Hartnett och Gackt! SCORE!!! :) Japp, en film helt i Annikas smak det har :) Vilken film? Bunraku :)





Josh Hartnett ar dock absolut snyggast i Pearl Harbor enligt mig :)


Gackt ar en Japansk sangare men har aven gjort ett par filmer. Jag tycker han gor en helt okej skadespelar insats i Bunraku, men i andra filmer tycker jag han borde ha hallt sig till musiken...


Vidare sa har jag upptackt att Alex sover jattebra da jag dammsugar. Till och med da jag dammsuger runt om honom. Han ror inte en muskel, bara fortsatter att sussa sott. Undrar om det har nagot att gora med att jag dammsugade sa mycket aven under graviditeten? Att han liksom finner dammsugarens brummande lugnande?

Just nu ar han dock vaken och ligger i sin lilla sang brevid mig och grymtar och hickar och jollrar, sa jag ska ta och gosa lite med honom nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0