Hemma hos oss




En liten rundtur hemma hos oss i nya placet sahar 2 manader efter flytten:


Den lilla gatan utanfor vart hus :)


Vart hus :)


Var hall :)


Rum nr.1, som vi anvander som sovrum :)



Var "matsal" :)


Bild tagen fran rum nr.1, har ser ni resten av lagenheten : "matsal", tvrum och kok.




Det lilla koket :)


Och vart tv rum :) Utanfor glasdorrarna har vi var toalett och bad/dusch.

For den har lagenheten betalar vi typ 6 000 kr / manad, vilket ar gode billigt for en lagenhet med det lage som den har har. Som jag tror jag sagt forut sa ar laget det mest tilltalande med denna lagenhet, det ar verkligen jatte praktiskt att bo har. Nara till exakt allt! :) Och en matvaruaffar precis bakom vart hus :)
Den har lagenheten ar gammal, och en och annan spindel har man ju sett. Standarden ar minst sagt lagre an vad vi ar vana vid, men med den har hyran kan vi klara oss ganska bra pa bara Toshis lon medan jag ar hemma med Alex. Sen nar jag borjar om att jobba hoppas vi ( och tror vi) att vi kommer kunna spara mycket pengar da jag ocksa har en inkomst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0