Tori Kizoku

Ikvall ska vi fara ut med vara vanner och kaka middag pa en Yakitori kedje restaurang som heter Tori Kizoku. Dar ar det billigt och valdigt gott, ser fram emot en kvall ute :) Vi far dock se hur lange jag orkar vara ute och svira runt, nu nar magen borjar bli allt storre blir jag trott valdigt fort fastan jag i princip slutat ma daligt nu. Jag har aven en ratt bra period utan huvudvark nu, vilket jag ar jatteglad over, men som sagt, jag blir fort trott.

I morse  vaknade jag kl. 7.10, helt utvilad och redo for en ny dag! Trots att det ar Lordag.... crazy right? :) Det ar dock min nya vardag, att vakna samma tid som en jobbardag fastan jag ar ledig. Sa jag gjorde go frukost och sen stadade jag hemma i typ 2 timmar innan Toshi kom hem fran jobbet. Vi sag en film tillsammans och sen gick vi och sov formiddag, vilket var jatteskont da jag efter stadet forbrukat all min energi :) Nu har vi bada vaknat och Toshi tittar pa tv och jag gor internet osakert :)

Nu ska jag dock slanga pa sminket och fixa frissen, dags att gora sig fin for kvallens bravader!

Just ja, maste bara tillagga att vi har varldens basta vader i Osaka idag! Det ar helt molnfritt och soligt men fortfarande inte for varmt. Det ar dagar som denna som jag verkligen alskar att vara i Japan ( eller det gor jag ju varje dag, men lite extra sanna har fantastiska dagar).

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0