Lilleman i 3D

Senast vi for till "the ladies clinic" for Lillemans check up ( pa ren svenska, barnmorskan fast utan barnmorska) hade vi tid for ultraljud igen. Den har gangen fick vi en fin 3D bild av hans sota lilla ansikte :)



Jag tycker att han ser ut att ha pappa Toshis nasa, men bade lillsyrran, Toshi sjalv och Toshis pappa tycker att han har min nasa.
Nu ar det bara lite mer an 2 manader kvar innan han anlander! Kan inte fatta att 9 manader gar sa fort :)



Mitt frukt frosseri fortsatter sahar i graviditetsdagarna. Kvallens frukttallrik sag ut sahar:


Mango, apelsin och apple har jag snaskat pa ikvall :)

Idag tog jag mig tid att fota grejjerna vi fatt till lilleman an sa lange:


En super sot liten "newbie" body och mossa som vi fatt av mammsen :)


...och en underbar liten omlott trojja samt 2 par gosiga sockar....


.... och tva sma bedarande pyjamaser samt en till "newbie" mossa har vi ocksa fatt av mamma! :)

I julas nar vi for hem till Sverige fick vi aven en super sot liten kramdjurs ratta och en sagobok av Frida och Jocke :) Jag passade aven pa att inhandla nagra svenska disney dvd:er och "Fem myror ar fler an fyra elefanter" boxen pa dvd tills den dagen da lilleman borjar jollra mer pa allvar och det ar dags att se till att han far lyssna pa tillrackligt mycket svenska hemma :)


Detta ar min strategi att se till att Lilleman far lyssna pa mycket svenska hemma.


Och detta ar "Skrutten" som vi fick av Frida och Jocke i julas, Lillemans Best Friend to be :)

Nu ska jag fortsatta denna skona Fredagkvall i lugnets tecken med att se klart " the man in the iron mask" som jag inte sett pa ar och dagar, innan jag slar igen ogonlocken for idag.

Mata ne! またね!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0