Hemma bra men Japan också bra!

Huserar just nu hemma i Sverige, på en liten semester, så att säga. Det är jättekul och skönt att vara hemma igen i landet där man känner "alla" och kan allt och vet allt, typ. Men jäklar alltså, jag saknar mitt Japan och då framför allt min Toshi. Han kom med mig och hälsade på här hos min familj och mina vänner de första 5 dagarna, och då bjöds det på alla möjliga spännande aktiviteter och dessutom fick vi en gemensam "SvenHippa" som vi båda aldrig kommer att glömma :)

Tusen tack alla, ni har varit helt underbara under hela tiden vi varit här, finns egentligen inte ord som täcker hur tacksamma och glada vi båda är.

Vidare vill jag bara påpeka lillsyrrans starka inflytande på mig vad gäller musik. Hon har börjat lyssna på musik från Korea, och har nu även fått mig att vilja ha musiken i min Ipod. Som den här till exempel, mycket speciell och aningen intressant låt och musikvideo:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0