Mamma kan du ge mig?

Vad jag vill mest i skrivande stund:

1. Sova. Helt enkelt.

2. Ha tid. Det är en bristvara nu för tiden. Om jag hade tid skulle jag repetera och förbereda det vi pluggat och det vi ska plugga. Om jag hade tid skulle jag städa, träna och gå på massage.

3. Ha ork. På grund av ovanstående två punkter finns inte orken helt enkelt. Känner mig utmattad bara av att tänka på att jag behöver plugga mer, att jag borde träna så att nacken blir bättre, att jag borde ta mig tid till att gå till kliniken för att få massage ( tar dock lång tid att vara där, typ 40 minuter varav massagen består till 70% delar av "maskinell masage" och 30 % av person) och att jag vill städa och hålla efter i lägenheten mer. Önskar jag hade ork.

4. Larva mig med mina systrar och sitta i köket och prata med mamma och pappa.

5. Gå på Nodo ( efter rättelse av Carro tidigare idag) med mina vänner och prata och dricka go kaffe.

6. Alltid ha Toshi vid min sida.

Ja... det täcker mina basics liksom. Givetvis vill jag ha pengar, kläder, prylar, mat, resor och massa annan skit också. Men det gissade ni väl ;)

Nu ska jag ta hand om tvätten som lurpassar runt hörnet, sen ge upp min existens för idag och krascha i sängen. Imorgon är det fredag och äntligen helg!

Natti natti alla ( om än det i Sverige just nu är God Dag). Zzzzzz... over and out!

Kommentarer
Postat av: ellali

hörru bruden - nu lyssnar du noga.

Fröken Duktig i dig är tillräckligt duktig.

Ska du orka och leva i ett antal år till, SER DU TILL ATT TA TAG I TRÄNINGEN!!! GRRRRRRR

SKÄRP DIG!!

2 timmar av ditt liv i veckan är ingenting - du behöver inte ett gym för att träna din nacke - den kan du träna hemma 10 min framför tv å göra paus i pluggandet.

Situps, armhävningar, benböj, rygglyft, kissande hunden, du har gjort övningarna å kan dem!

SÄTT IGÅNG NU!4*3 reps

För när du investerar 2 timmar i dig själv i veckan, kommer orken mer å mer.

Till slut gör du det utan att ens tänka.

Krångla int till det så förbannat.

GO GO GO GO GO

/puss på dig *=))

2009-12-03 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0