Tänder!

Alex gaddar upp sig. Den här gången på överkäken. På underkäken har han redan fått 2 vackra tänder och nu kämpar sig alltså 2 nya vita tänder fram på överkäken. Skillnaden nu är väl den att han verkar ha mer ont den här gången. Han har gråtit sig igenom nätterna den senaste veckan nu, vilket börjar kännas otroligt jobbigt för mig nu. Jag hoppas VERKLIGEN att detta elände får vara över snart och att både fjunet och jag får tillbaka vår nattsömn. Huruvida han gråter på grund av tandsprickningen eller inte är jag ju givetvis inte säker på, det kan ju ha att göra med att han varit sjuk nyss. Men i och med att han har tänder som är påväg ut så satsar jag nog mina pengar på tandsprickningen. Men nu ska jag sova och hoppas på en ordentlig natts sömn... det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar en ;) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0