Dålig dag...

 
Dåliga dagar måste man ju ha tyvärr. Idag har varit en sån dag. Jag är så jävla less på sömnbristen som ingår i att ha en bebis, och eftersom jag jobbar heltid och Toshi jobbar 24 timmars skift kan det gå nån vecka mellan sovmornarna.... Suck. Sen att jag stress sover i jakten på att få tillräckligt med sömn och de  faktum att det känns som att angelica vaknar så fort jag gått in i djup sömnen gör inte saker bättre. På jobbet har jag dagligen mellan 24-28 två åringar att ta hand om. Ljudnivån är på max med en assisterande lärare som har en röst som kan höras på mils  avstånd. Sommaren har varit ett riktigt plågoris, fuktigt,varmt och rent förjävligt. Kom på jobbet idag och fick order om att göra en katastrof övning med barnen eftersom Nordkorea sköt ännu en missil  över Japan imorse.... Hemma är jag irriterad på "jiijii" ( farfar) som nästan tycks ha glömt bort Alex och bara bryr sig om angelica. Det är ju givetvis bra att han är så förtrollad av henne, men det är bara för mycket. Jag misstänker att Alex är lite svartsjuk på angelica då det kommer till jiijii,något jag verkligen försökt undvika i min och hans relation...
 
Behövde bara skriva av mig lite. Ska jaga den där sömnen nu..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0