Smärtfri!

Nu är jag inne på 4:e dagen som smärtfri! Helt utan värktabletter! Wohooo! Jag skulle kunna jula av lycka. Vet ni hur länge sedan det var som jag ens gick 2 dagar smärtfri? Jag minns inte själv, så det kan jag inte säga. Skillnaden på en smärtfri och en dag med smärta är som natt och dag. Alla som har någon form av smärta som är ständigt återkommande vet vad jag pratar om. När jag har ont undrar jag ibland om jag är påväg att bli deprimerad, för allt blir så jobbigt och få saker känns kul. Ingen ork att göra något utöver det som verkligen MÅSTE göras. Men när jag får vara smärtfri, då kommer min energi tillbaka. Jag orkar tänka på vad jag vill göra, och på vad jag måste göra. Saker som jag vet att jag älskar att göra ( som tex scrapbooking) känns kul igen. Det är så underbart att ha fått tillbaka en kropp som har ork och energi. Jag vet att min smärta kommer tillbaka, men förhoppningsvis med längre och längre mellanrum. Sen kan det vara så att jag börjar se ett samband med mensen, att jag har mer huvudvärk och migrän då.
 
Jag har fortfarande kunnat hålla mig från sötsaker och choklad, läsk ( i största allmänhet, när jag ätit mcdonalds har jag druckit coca cola)  och kaffe. Väldigt stolt är jag :)  Det är ungefär 2 veckor idag :) Som sagt, vi får se hur länge jag håller på... börjar nog om så smått snart skulle jag tro ;)
 
Nu vill Alex ha frukost , so time to go!
 
Mata ne!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0