Here comes the pain!

.... som Al Pacino skulle ha sagt i " Carlito's Way". Jag har namligen fatt veta idag att man i storsta allmanhet inte anvander sig av bedovning i samband med forlossning i Japan. De ar helt enkelt sena att haka pa "trenden". Det finns tydligen sjukhus som anvander sig av bedovning, men de ar inte allt for manga och vi ar inte riktigt i position att andra sjukhus just nu, da det inte ar allt for lange kvar innan Lilleman ar beraknad att anlanda ( den 8 Juli ). Dessutom ar han ganska stor redan nu, sa fragan ar om han kommer att kanna for att titta ut lite tidigare an beraknat? :)
Det ar lite synd bara att jag inte kom att tanka pa detta med bedovning tidigare, jag har som tagit det for givet att de sjalvfallet anvander bedovning precis som i Sverige. Japan ar ju anda ett I- land och har typ samma standard som Sverige i allt annat jag upplevt, sa jag blev ganska forvanad nu nar jag fick veta att Japan fortfarande ar pa efterkalken vad galler bedovning vid barnafodsel. Ush ush, lite nervos, jag har enbart hort skrackhistorier fran/ om folk som fott utan bedovning. Men forhoppningsvis sa overreagerar jag?


Kvallens frukfrosseri ( som for att lugna mina nerver) bestod av 2 sorters melon, apple, apelsin och korsbar :) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0