2 ars brollopsdag!

Den 15 maj for 2 ar sedan signerade jag och Toshi vigselpapprena pa kommunkontoret i Kyoto och vi tva blev enligt lag 1. Den 31 December 2012 ( tva ar senare) bekraftade vi detta infor gud och vara nara och kara hemma i Sverige da vi antligen hade varat brollop. Men vi raknar den 15 maj som var brollopsdag, vilket ar idag.

Detta firade vi i Sondags eftersom bade jag och Toshi var lediga da ( tyvarr jobbar min make idag och kommer hem imorgon). Dagen borjade med att Toshi kom hem med en vacker blomma at mig :) Sedan firade vi genom att ha en "bura bura" dejt i Umeda, centrala Osaka. " Bura bura" ( ぶらぶら) betyder i det har fallet att bara ga runt utan nagot speciellt mal, bara for att slappna av och fonstershoppa. Om man ar hemma och "bura bura":r ar det typ att man pillar navelludd. Ett valdigt bra uttryck som jag anvander ofta :)

Iallafall, Toshi hade forberett en overraskning at mig: en valdigt romantisk middag i en restaurang pa 33:e vaningen, i privat rum med utsikt over Osaka. Middagen var utsokt och utsikten var fantastisk. Har foljer lite bilder fran kvallen:




Innan vi gick till restaurangen spenderade vi en del tid till att "bura bura" :)



Utanfor restaurangen :)


Vart privata rum :)


33 vaningar upp :)


Toshis alkoholfria ol...


... och min cola :)


Matratt nr.2 ( glomde ta bild pa matratt nr.1)


Matratt nr.3


Matratt nr.4


Matratt nr.5


Och sist men inte minst, en jattegod kladdkake och glass samt cheese cake dessert :)


En fantastisk och romantisk kvall med min alskade och var lilleman i magen :) ありがとう、とし :) 愛してるよ ;)


Kommentarer
Postat av: Christoffer Modig

Wow! Ser riktigt underbart ut! Och graviditeten klä

r dig Annika. Hoppas man kan säga så för det tycker jag. Ge mig ett år så kommer jag och hälsar på! :)

2012-05-15 @ 15:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0