Vad tusan gor jag for fel??

Jag forstar bara inte vad jag gor for fel nar jag forsoker andra design pa min blogg. Det har ar den enda gratis designen som funkar for mig. Om jag forsoker andra till nagon annan design sa strular det till allt. Den nya designen syns inte, min presentation forsvinner, index forsvinner, header forsvinner... det enda som syns ar mitt inlagg - text rakt upp och ner pa en tom sida, typ. Jag loggar ur, uppdaterar sidan, startar om datorn, byter design igen... provar allt. Inget funkar. Sjukt, sjukt less nu pa detta. Vore bara sa kul att fa gora sin blogg lite mer personlig genom att anvanda en design man tycker om och lagga upp en  header som man sjalv vill ha. Men jag kan ju for f*n inte ens byta mellan blogg.se:s egna gratisdesigner. Kan for mitt liv inte forsta varfor. Nagon annan som upplevt samma problem???



Kommentarer
Postat av: Carro

Svårt att försöka hjälpa dig när jag inte vet exakt vad det är du vill få till, men lite av strulet kanske har att göra med att de just gjort om på blogg.se?

2012-06-20 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0