Gravidmagen vecka 37

Tankte bjuda pa nagra bilder av magen sahar i vecka 37 :


Kan inte riktigt tro att jag ar i vecka 37 och att forlossningen inte ar sa langt borta da jag ser den har bilden...


Lattare att forsta att Lilleman snart ar "fardigbakad" nar jag ser denna bilden....


...eller denna bilden :)


Kommentar om att vara gravid i vecka 37:

Jag kanner mig otroligt pigg och helt utan krampor. Sahar pigg har jag nog aldrig varit under graviditeten.  Dock kanner  jag mig stor och det det ar jobbigt att inte kunna ha pa sig nagra klader ( speciellt med tanke pa att jag annu inte behovt nagra graviditets - klader och att det nu kanns som sloseri med pengar att ga och kopa graviditets - klader med enbart typ 3 veckor av graviditet kvar...). Daremot kanner jag mig inte sa pass stor att jag inte star ut nat mer och bara vill fa forlossningen overstokad med. Darfor kanns forlossningen valdigt avlagsen och overklig, sa jag maste standigt paminna mig om att jag snart kommer att ha Lilleman i mina armar istallet for i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0