Antligen!

Antligen! Nu har jag antligen min alldeles egna Sodastream i besittning :) Jag fick en idag i for tidig fodelsedagspresent av min alskade make Toshi :) Love you ;) De har inte funnits i Japan fram tills nu, och sen jag upptackte att de borjat salja dem i affarerna har jag inte kunnat sluta prata om hur mycket jag vill ha en i fodelsedagspresent, sa idag tog han med mig till en av affarerna som saljer dem och kopte en at mig :) Thank you darling ;)


My precious~ moahahaha. Valde att kopa med vindruvesmak. Me like it :)


Sen har jag ocksa gjort mitt alldeles forsta egna inkop av saker till Lilleman :) Vi har valt att vanta med att inhandla baby saker tills dess att Toshi far sin bonus, den sista Juni. Men jag kunde inte halla mig fran att kopa nagra ur gulliga par sockar at honom haromdagen :) Och da slank det ner ett set gulliga handvrist bjallror och en liten baby nagelklippare ocksa :) Det var dock fantastiskt roligt att fa handla saker at lillhjartat, allt kandes som sa verkligt da. Att ga omkring i baby butiken med stor magen och titta pa klader och leksaker som man vill ge at hjarte barnet :) Harlig kannsla :)

Detta var vad som folje med mig hem den dagen:


Sot sockarna :) Gillar speciellt de bla gula i mitten, Sveriges farger :)


You are my Heart Beat~ De ar sa otroligt sma och sota :)



Handvrist/fotvrist bjallrorna som tydligen ska vara bra for babyns utveckling. Tyckte dessutom de var riktigt gulliga :)


Denna lilla nagelklippar slank ocksa ner i handelskorgen :)


Imorgon bar det av till Kyoto igen. Dags for Lillemans check-up pa nya sjukhuset, och sen ska vi fara pa nan stor elektronik affar och kolla om vi hittar ett nytt kylskap da det vi har ar pa tok for litet nu nar vi 2 snart blir 3 :) Blir att stiga upp redan runt kl. 06 imorgon bitti, sa det blir en tidig kvall ikvall. Klockan ar nu 20.20, men vi kanner oss redan redo for sangen efter en dag full av arenden som vi utrattat. Godnatt, gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0