Standigt somnig...

Helt seriost, det ar som att kl. 20.00 ar ett magiskt klockslag for mig. Nar klockan narmar sig 20.00 blir jag alltid sa fruktansvart somnig och all min energi liksom bara rinner ur mig. Det ar typ som att jag sprungit ett maraton hela dagen och nu har jag bara ingen energi kvar i kroppen. De senaste veckorna har jag gatt och lagt mig mellan kl. 20 och kl.22 varje dag. Nar jag vaknar pa morgonen ar jag pigg och frasch, ( tacka vet jag med tanke pa att jag sover typ 8 - 10 timmar varje natt!), vilket ar nice, men jag fattar inte att jag varje kvall kl.20 blir som klubbad och bara maste sova.



Detta ar jag nar klockan blir 20 :) Inte mycket att gora nar somnigheten slar till.

Imorgon ar det fredag och det kanns skont att fa helg igen :) Det ar fantastiskt skont att bara jobba mandag - fredag kl. 9 - 15 :) Dock kanns det mindre bra i borsen... men men, inte mycket att gora at nar jag madde sa fruktansvart daligt de 3 forsta manaderna av graviditeten.

Nu har klockan slagit 20.00 och somnigheten har slagit in, sa innan jag somnar framfor datorn ska jag nog ta a sla av den och gora de sista grejjerna jag maste fa gjort innan jag gosar ner mig i min alskade sang igen :)

God dag Sverige, Godnatt Japan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0