Baby!

Jag har nu den storsta nyhet jag nagonsin skulle kunna haft - jag och Toshi ska bli foraldrar! Jag har just nu en 18 veckor gammal bebis vaxandes i min mage :) Fastan det gatt hela 18 veckor kanns det som att jag fortfarande inte kunnat smalta det. Men gravidmagen har precis borjat synas sa jag antar att det fran nu bara kommer att bli verkligare och verkligare :) Jag ser grymt mycket fram emot att kanna den forsta sparken :) Det bor nog inte ta allt for lange, vid ultraljudet vi gjorde v.16 ( har i Japan gor man ultraljud varje manad) sa sag de att det ar en valdigt livlig liten krabat som inte var still for en sekund :) Hurvida det ar en pojke eller flicka kunde de inte se tydligt annu, men man kan ana att det ar en liten pojjk. Fodseln ar beraknad till den 8 Juli 2012 :)




Vi har en hel del bra namn pa lager om det blir en flicka, men om det blir en pojke????


Vad jag senast kanner ett starkt begar av att ata ar detta:




Och jag har lyckats hitta den japanska motsvarigheten:



Denna glass nar nastan upp till samma niva av mummsighet som pappas favvo glass: Magnum original.


Nagat annat jag ar galen i :




Japanska mandariner, みかん "mikan" ar utsokt sota och saftiga. Mmmmm... I'm lovin' it!


Vi far se vad mer jag blir galen i efter vagen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0