Förlovad!

Lördag den 13 Februari så fick jag mina drömmars frieri. Nej, det var mer än mina drömmar, för jag har nog aldrig trott att någon skulle fria till mig inför alla våra vänner, närmare 30 personer, till romantisk musik som han valt ut, gå ner på knä och be mig att gifta mig med honom. Jag får ringen som han sätter på mitt finger och alla våra vänner hurrar och skriker " Omedetou!" ( grattis ) och blåser serpentiner över oss. Dessutom får jag en stooor bukett med de vackraste röda rosorna... ja, jag kommer aldrig att glömma den underbara kvällen. Visst hade jag ju drömmar om ett romantiskt frieri, men hade väl aldrig väntat mig- eller begärt - ett så fantastiskt frieri som jag fick. Det är Toshi det :) Och jag är sååå lycklig! :)










Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis än en gång!

2010-02-27 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0