Sverige, Sverige, SVERIGE!!!

Nu JÄVLAR, nu närmar det sig! Med stormsteg! Sverige inom en månad! Såhär pass nästa månad sitter jag i min kära mammas kök och sippar kaffe, har antagaligen dessutom några vänner på kärt besök. Åhhhhhh vad jag längtar!! Två av mina vänner har dessutom hunnit få sitt första barn och sitt andra barn sedan jag sist var hem, så det ska bli sååå kul att få träffa dessa två nya små människor!
 
Just nu håller jag på att inhandla en massa souvernirer och annat som min familj och vänner önskat få från Japan. Väntan är ju faktiskt också halva nöjet. Sen försöker jag att hålla både mig och barnen friska. Alex ska få vara ledig från skolan från och med Februari , för att minimera risken till att bli smittad precis innan avgång. Från och med Februari ska vi dessutom försöka hålla oss ifrån alla stora shopping center och sånt där stora mängder människor samlas. Så jag försöker att få klart inhandlandet av souvernirer till Sverige nu i Januari.
 
När vi kommer hem ska vi dessutom ha dop för vår lilla Angelica. Och Toshi ( som inte kunde vara med på Alex dop) kan vara med den här gången! Dessutom kommer Jiji ( farfar) också! Jättekul! Jag och barnen kommer till Sverige den 13 Februari och Toshi och Jiji den 7 Mars. Vi far hem tillsammans till Japan igen den 13 Mars. Och från April återgår jag till jobbet igen. '
 
Nu har jag skrivit nog på bloggen för den här gången. Mata ne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0