Ny Frisyr!

Jag tog äntligen tag i att söka ny frisör. Tycker mycket om frisören jag har sedan flera år tillbaka, men känner ändå inte att jag blir helt nöjd efter att jag klippt mig. Oftast blir det någon form av missförstånd och jag känner att jag sällan blir " överraskad" med resultatet. Dessutom är det rätt långt från där vi bor och det kostar rätt mycket. Så jag har äntligen provat ett nytt ställe, som ligger inte mer än ett par minuters gång avstånd från vårt hus. Och jag blev verkligen jättenöjd! Kolla här:
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag bad honom i princip att göra stor förändring utan att egentligen ändra något, ( längd på varken håret eller luggen) samt att använda sig av mitt självfall. Och detta blev alltså resultatet. Jag är verkligen jättenöjd! Och Toshi tycker att det är den bästa frisyren jag haft. Han tyckte att killen var så duktig att han själv for och klippte sig där dagen efter.
Jag visste inte att jag i själva fallet hade så pass lockigt hår som jag tydligen har. Jag har varken använt locktång eller permanentat mig. Håret är dessutom jätteenkelt att styla och går på ett nafs! Super nöjd!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggt!!

2017-01-21 @ 06:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0