senaste månaderna

Och så har det gått typ hundra år sedan jag skrev sist igen. Allt har liksom kommit I vägen... Jobbstart, livlig bebis, trötthet och så uselt tangentbord på både plattan och telefonen. Jag har helt enkelt inte haft varken ork, tid eller tålamod att försöka mig på att skriva ett helt blogginlägg. Jag men nu äntligen har jag laddat ner en ny keyboard till min telefon, och det går sannerligen snabbare och enklare att skriva nu! Vilken lättnad 😇 för jag vill verkligen skriva på min blogg. Dock hinner jag inte skriva mera nu, för det är hög tid för mig att slå igen mina ögon och vila kroppen för natten innan min lilla ängel vaknar upp för sin nattmjölk och sedan gör dag som vanligt kl 05. Usch jag är knappt människa numer. Men för att göra mitt första inlägg på gud vete hur länge lite roligare så lägger jag upp en random bild också 😄 mata ne! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0