Varmt, varmt, VARMT!

Det har aret ar sjukt varmt alltsa. Det gar inte att ga utanfor dorren utan att drypa av svett. Usch vad jag hatar att svettas! Har jag i sa fall valt fel land att leva i? Kanske det :p 
 
Annars sa har Alex borjat harma oss da vi pratar i telefon. Han tjuvar till sig vara telefoner sa snart han far tillfalle, haller up den mot orat och sager med sin sockersota bebis rost " hello?  " .  
 
 
 
Han  har borjat utveckla ett klart Overhems temperamet, men absolut oftast ar han pa ett sa fantastiskt underbart humor :)
 
 
 
 
 
Sen gar han sin lilla krabb - gang sidledes smidigare och smidigare. Han gar ocksa snabbare och snabbare med " lara ga bilen" for varje dag. 
 
Han har ocksa visat att han gillar att dansa ( likt min kara lillasyster) da han svanger pa rumpan och gungar med benen da nagon extra medryckande sang spelas pa cdn. Alex och pappa Toshi brukar ocksa ha sina sma dans stunder tillsammans.
 
 
Det hander mycket med Alex nu och det ar sa himla roligt att vara med honom. Tyvarr hinner jag inte uppdatera om alla sma roligheter han har for sig, men jag forsoker att skriva sa fort jag kan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0