Obon yasumi お盆休み besok fran England

Den 10 augusti gick jag pa sommar ledighet, och den 19 augusti borjar jag om igen. 9 harliga lediga dagar! Dessa inleddes med stadning av huset och ansokan om fornyelse av visum. En underbart god yakiniku middag njot jag ocksa av med min alskade medans farfar passade Alex. 
Sedan kom Lisa pa besok fran England. Vi pluggade japaska tillsammans under sista halvaret pa skolan och hon kom aven till vart brollop i sverige. Hade inte traffat henne pa ungefar 2 ar, sa det var valdigt kul att traffas igen. 3 dagar stannade hon hemma hos oss och nu har hon tagit resvaskan och styrt kosingen mot Osaka istallet. 
Sa nu har jag 2 dagar kvar av min lediget och sedan ar det jobb som vantar. 
Jag sitter just nu i sangen med en somnig pojke liggandes bredvid mig. NAGON bestamde ju att det var lampligt att stiga upp kl. 06 imorse. Naja, det raknas ju anda som lite sovmorgon. Varre har jag varit med om! Dessutom ar jag ju ledig, sa da kan jag ju ta en tupplur  med honom da han gor det. Och nu somnade han sa da ska jag gora detsamma.
 
Mata ne!  またね! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0