Liten blir storre

Igar foljde Alex med mig pa min privat engelska lektion som jag gav pa ett cafe nara dar vi bor. Detta pa begaran av min "elev" som sa garna ville traffa lilla Alex. Sa dagen till ara kladde jag pa honom hans finklader som han fatt av tant Carro ( hihi, hoppas du inte har nagot emot att ha blivit tant nu, vannen ). Denna sota lilla body ar namligen snappet for varm att ha pa sig till vardags ( typ alla klader vi fatt fran Sverige ar lite for varma att ha pa sig under sommaren, tror att tyget ar for tjockt kanske...), men eftersom affarerna brukar vara sa starkt luft konditionerade sa tankte jag att det skulle nog ga bra ( vilket det gjorde).
 

Redo att folja mamma pa "jobbet".
 
 
Men efter att ha klatt pa honom sina finklader fick jag mig en liten overraskning - de har redan borjat bli for sma! :) Se bildbevis:

Aha! Kolla in knapparna, de gar knappt att stanga. Sota lill-magen ar inte sa liten langre.... :)
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0