And so I'm back at the gym!

... and it feels awsome!!
 
Efter typ 2 ars uppehall fran gymmet har jag nu antligen tagit mig tillbaka dit. Idag gjorde jag forsta traningspasset i gymmet och nu kanner jag mig sadar harligt trott i kroppen som man gor efterat :) Jag lyckades ju tappa typ alla mina gravid-kilon nastan direkt efter forlossningen, utan nagon storre anstrangning ( ingen anstrangning alls faktiskt), men jag marker anda att graviditeten har satt sina fotspar pa kroppen i form av slappare mage,ben och rumpa. Jag far ju lite motion i form av promenader med barnvagnen men jag kande att det skulle vara skont att kunna fokusera och hardtrana bara mage,ben och rumpa. Sa de blir lite fastare igen ;) Sen ar det ju skont rent psykiskt ocksa att trana, inte bara fysiskt.
 
Idag bestamde jag och Toshi ( elle bara jag ? ) oss ocksa for att forsoka att inte ata ute pa 1 manad ( med undantag for lordag den 22:a da vi har ett "yakiniku party" inbokat). Att ata ute ar nagot som vi haller varmt om hjartat, men det kostar ju ocksa pengar! Sen ar det ju inte hellar alltid det basta for halsan heller. Nagot annat som jag tankte att jag skulle forsoka dra ner pa ar lasken. Jag har alltid gillat laskeblask, men pa senaste, speciellt efter det att Alex foddes, har jag haft ett brutalt sug efter denna sotsliskiga dryck. Once more, inte det basta for halsan. Sa en nedskarning / detox kanske ar pa plats?  Vi far val se hur detta gar....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul, då får vi peppa varandra i höst! ;)

Svar: Pepp, pepp!! :)
Annika

2012-09-17 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0