Extra! Bildbevis pa "Tornado Toshis" framfart!

Eftersom jag var ut med Maiko igar kvall sa innebar ju det att Toshi hade huset for sig sjalv. Det ar otroligt vad han lyckas stoka till det pa nolltid. Jag brukar saga att han ar som en tornado da han kommer hem fran jobbet, saker bara hamnar i oordning efter honom dar han drar fram. Om han gar fran ytterdorren till veranda dorren pa motsatta sidan huset sa har han hunnit ta av sig och slanga vaskan, borsen, mobilen, skjortan, byxorna och sockarna pa golvet, bordet och alla andra mojliga ytor bakom sig eftersom det han gar. Sedan drar han fram ALLA kontroller till tv, dvd och cd, sprider ut dem pa golvet och lagger sig i soffan eller pa golvet och slappnar av och ser pa tv. 
 
Har har ni bildbevis pa odelaggelsen efter att  "Tornado Toshi" dragit fram :
 
 
Men tillaggas maste att han ar den basta tornado en kvinna kan ha till make ;) Love you darling ;)
 
Sen maste jag ju bara visa hur alla mina favvo grabbar ligger och sover i sangen...
 
 
Far och son ar verkligen sota da de sover tillsammans ♥
 
 
Och badar tillsammans ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0