Snart langtids ledig :)

Sa var den forsta av mina 3 sista arbetsdagar pa atminstonde 6 manader gjorda. Woop Woop! Kanns bade underbart skont att antligen fa bli ledig (for nu borjar kroppen kannas trott pga graviditeten), samtidigt som det kanns lite vemodigt att lamna en arbetsplats jag verkligen gillar. Eftersom flytten till Kyoto sa tror jag dessutom att jag inte kommer att ga tillbaka till min nuvarande arbetsplats, utan soka andra jobb i Kyoto da tiden ar inne. Men jag kommer verkligen att sakna mina arbetskamrater massor. Ja, det ar bade och, skont att bli ledig men trakigt att sluta.

Sen valkomnar vi aven Lilleman in i vecka 34! Nu ar vi snart dar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0