Ledig Mandag :)

Idag ar jag ledig fastan det ar en vanlig mandag :) Sen har jag bara 3 dagar kvar att jobba innan jag gar pa mamma ledighet :) Det ska bli hur skont som helst att fa vara hemma och ta det lugnt manaden innan Lilleman kommer, kroppen borjar onekligen kannas tung och lite orkeslos nu. Att fortsatta jobba lite langre in pa graviditeten skulle kanske ga, men jag kanner att det basta for min kropp och for Lilleman ar nog att jag tar det lite lugnt fran Juni.

Denna lediga dag ska vi forgylla med en filmkvall :) Inhyrda och redo att stoppas in i dvd:n ikvall ar:

 

Jag har inga speciella forvantningar egentligen, men hoppas ju pa att bada ska vara atminstande sevarda :) Dock ar jag ett stooooort Hugh Jackman fan, sa jag hoppas att han inte gor mig besviken ;)

Som ett litet btw, varfor min blogg andrar utseende sa ofta, och ibland ser helt muppad ut, ar for att jag forsoker andra design pa den for att gora den mer personlig och mer "min". Dock besitter jag inga som helst kunskaper vad galler bloggdesign sa jag maste lasa och gissa mig till allting. An sa lange har det typ inte funkat alls, men jag ger inte upp annu! Tillslut ska jag nog lyckas fa den som jag vill, bara jag ar envis nog ;)

Nu ar det dags for en liten tupplur med min make :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0