En lyckans dag...

... var i Torsdags da jag sag att de borjat salja SODA STREAMER pa affarerna i Japan!! Antligen har denna fantastiska lilla maskin hittat till " the land of the rising sun". Som jag langtat och vantat pa denna dag, att antligen kunna gora gott, kolsyrat vatten hemma :)



Lite dyrare an i Sverige verkar den dock vara, och jag slar vad om att ifall jag vantar med att kopa denna sa kommer priset att sjunka endel inom typ 6 manader. Men jag vill ju ha den NU, da den antligen har kommit till Japan :) Jag har aldrig varit bra pa att vanta... far se om jag lyckas overtala Toshi till att ge mig denna i fodelsedagspresent :) Dock ligger en Friends box ocksa hogt upp pa onskelistan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0