Tokyo till helgen

Sen jag kom till Japan har jag fatt chanser att gora saker som jag aldrig skulle fa mojlighet till att gora hemma i Sverige. Jag har varit harmodell och fatt min bild publicerad i ett magasin och fatt vara med i tv. Jag ar valdigt glad och tacksam att jag fatt de mojligheterna och att jag nu ar nagra erfarenheter rikare :)
Jag har precis gjort ett nytt fotojobb for "Snob" ( harsalongen som jag varit harmodell for forut) och ska vara harmodell igen den 26 Mars.

Pa tal om Mars, lillsyrran kommer hit den 23 Mars och jag langtar massor! Vi haller pa att forbereda hennes rum som hon ska fa ha medans hon ar har. Jag kan inte forsta att hon kommer att vara har snart, och att jag kommer fa visa henne allt fantastiskt som jag ser har varje dag :)

Nu pa Lordag bilar jag och Toshi upp till Saitama, Tokyo for att se UFC som halls dar. ( Ultimate fighting som Toshi alskar). Lordag kvall overnattar vi pa hotell och ater god middag, sen pa sondag ser vi UFC for att sedan bila hem igen pa eftermiddagen. Det ska bli jattekul, men jag hoppas bara att jag mar bra under hela helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0