God Jul och ett Gott Nytt År!

I förrgår var det alltså Julafton. Och vilken succe det blev! Jag har knogat på och lagat julmiddagen själv under ett par dagar och verkligen lagt ner min själ i projekt "Svensk Jul". Och igår var det alltså dagen D. Gästerna kom, maten dukades fram och det kändes verkligen som Jul. Inte en äkta svensk jul, men så pass nära inpå man kan komma. Alla tyckte om maten, speciellt Mimosa salladen. Sedan dukades det fram Glögg, lussebullar och pepparkakor. Glöggen gjorde ocksa dunder succe! Efter glöggen var det dags för presentleken "Vit elefant" som var jätte rolig. Dock vaknade fjunet och skrek efter mat precis då, så jag missade typ hela leken. Men den minut jag deltog var himla kul iallafall :)
 
Innan gästerna kom så hade familjen Ohno present öppning framför granen. 80% av paketen var såklart åt Alex :) Han fick jättemånga fina klappar! Tack moster, mormor och farfar :)
 
Jag knäppte inte allt för många bilder med min kamera eftersom vår privata kamera man Kouske kom, men här bjuder jag iallafall på några av de få kort jag faktiskt tog:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0