A busy bee

Senaste tiden har det varit fullt upp varje dag kanns det som, men jag kan inte satta fingret pa vad som det varit sa fullt upp med. Toshi har varit "langledig" i typ en vecka... sa da passar vi ju pa att gora grejjer som ar bast att gora tillsammans, som exempelvis ta bilen och storhandla. Sedan har Toshis pappa varit har och jobbarkompisarna har varit forbi for att se Alex, precis som tva andra kompisar ocksa varit. Sen har vi haft en fodelsedagsfest har hemma hos oss. Men mest tror jag att denna kannsla av att ha fullt upp kommer fran att ha blivit mamma :) Att inte bara gora den vanliga mangden av hushallsarbete, utan mer, och dessutom ta hand om en baby gor ju att dagens timmar tycks forsvinna forvanandsvart fort. Att blivit mamma tycks antligen ha kommit ikapp mig :) Dock kanner jag mig valdigt pigg och energifull, till skillnad mot for nagon vecka sedan. Detta maste ha att gora med att jag vant mig vid natt amningen mera nu. Det ar ju fortfarande jobbigt, men det kanns lite lattare nu iallafall :)

Nu nar Alex har vuxit till sig lite och vi har varit pa hans 1 manads kontroll sa har vi gront ljus att lamna huset tillsammans. Som jag sagt tidigare ( tror jag ) har de ju velat att man haller sig inomhus den forsta manaden innan man borjar ta med sig sin bebis ut. Det kanns dock sa himla skont att antligen kunna ta barnvagnen och ga ut pa promenader, om an det fortfarande ar sa sjukt varmt att vi inte kan ga allt for langt. Men nar hosten kommer ser jag fram emot langa, harliga promenader med Alex i barnvagnen :)

Imorgon ska vi fara och halsa pa mitt jobb i Osaka. Det ska bli sa fruktansvart kul att fa traffa alla barnen och kollegorna igen. Och att fa visa alla vart lill-hjarta :)

Nu kallar ett blojj byte, sa det far avrunda det har inlagget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0