Stor bebis :)

Hej alla dar hemma!

Nu valkomnar vi v.26 och lillsyrran till Japan! Hon kom hit den 23 Mars och ar har pa lite obestamd tid, men max till den 20 Juni :) Jag njuter i fulla drag av att ha henne har :) Jag jobbar fortfarande endel, narmare bestamt fran 9 - 15 mandag - fredag, sa det blir endel do tid for henne hemma i lagenheten fram till dess att jag kommit hem. Men fran Maj sa kommer jag bara jobba 2 dagar i veckan, sa da far jag ju betydligt mycket mer tid over :)

Och nu ar jag som sagt i v. 26 :)



Magen vaxer och lilleman sparkar omkring dar inne :) Han ar fortfarande himla livlig, och tydligen ganska stor. Enligt svensk standard vager barn i v.26 omkring 800 - 900 gram ( om mina kallor stammer), men lilleman vager redan 1000 gram, alltsa ungefar lika mycket som ett barn i vecka 27.... hoppas han slimmar till sig tills det ar dags att komma ut, annars blir det val en extra jobbig forlossning.


Det ar sa roligt att ha fjantis har, aven om jag jobbar pa dagarna och kan vara lite sliten pa kvallarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0