Bastukväll hos Carro

Ikväll for jag, Kicki och Jenny hem till Carro för att testa hennes lilla hemma-spa :) Bastubadning med mycket snack, lite alkoholfri cider ( det är ju blå måndag för tusan ) och bastu korv :) En mycket bra kombination, måste jag säga. En riktigt bra bastu hade de också, Carro och Micke.

Före bastukvällen kom Kicki och hämtade upp mig kring 14.30 tiden, och så for vi hem till henne där jag fick spendera lite privattid med henne och lilla söta Selina. Jag fick dessutom äta god spaghetti och köttfärssås alá Kicki :) Mumms var det :)

Sen har jag mest saknat Toshi.... Nu vill jag hem till honom! Har velat det ända sen vi sa hejdå på Kallax för typ 1 vecka sen, men nu jäklar, nu vill jag bara vara med min älskade. Men snart får jag krama och kyssa på honom igen. Dock måste jag bara göra klart för alla att jag verkligen njuter av att vara hemma igen med familj och vänner. Så att ingen tvivlar på det, fast än jag saknar min andra hälft.

Nu när jag äntligen fått veta ( tack Carro) hur man lägger upp videos från YouTube så vill jag ju dela med mig av vad jag tycker är bra, så kan jag ju inte låta bli att lägga in några musikvideos av artister jag gillar. Idag får det bli denna:

Gackt- Last Song





Måste tilläggas att efter Toshi är denna kille världens näst snyggaste. Men ingen överträffar ju så klart min Toshi, han är bara allt jag nånsin kunnat drömma om, och så mycket mer dessutom. Hur bra är inte det på en skala? Jag känner mig som den mest lyckliga kvinnan på denna jord som ska få gifta mig med mannen som överträffar mina drömmar!

Ibland är det bra att inte bara få spy ur sig ilska och frustrationer, utan även skrika ut sin lycka :)

Med det mina vänner, säger jag god natt och på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0