3 punkter om att ha en Japansk pojkvän

Att ha en japansk pojkvän är inte bara underbart, det är lite småroligt sådär också. Vi delar på väldigt mycket, jag och Toshi.... Här har jag listat 3 saker vi delar på:

----> Hårspray. Som jag tidigare skrev i ett inlägg, så köpte vi för ett tag sedan hårspray ihop. Min älskade pojkvän är i princip alltid sjukt snygg i håret, vilket jag älskar :)

----> Badrummet. Eftersom vi delar hårspray och han alltid är snygg i håret så kan ni ju gissa att vi även delar på spegeln i badrummet. Dock är han ju ljusår snabbare än mig, men va fan, jag sminkar mig ju också... :P

----> Mjukisbyxor. Mer eller mindre frivilligt från Toshis sida, jag stjäl alltid hans mjukisbyxor för att de är så mycket skönare än mina då de är lite större. MEN de är inte mycket större. Jag konstaterade nyligen att Toshis höfter inte är mycket bredare än mina. Scary! Märk dock att de är bredare, men han kan med lätthet ta på sig mina mjukisbyxor. Är mina höfter breda eller är min pojkvän Japan? Ja ni kan ju gissa :P

Imorgon har måste jag hålla tal om Sakura i skolan. Jag är inte ivirig. Hatar att prata inför folk. Speciellt när det inte är mitt modersmål. Men det är väl bra träning antar jag. Bara det att jag blir så jävla nervös att all Japanska jag lärt mig och allt jag övat in bara försvinner. Poff, in i tomma intet sådär. Nåja, jag försöker att inte anstränga mig så mycket och att bara slappna av och göra det. Alla andra måste ju också göra det.

En glad nyhet angående min och Toshis Sverige resa:

Toshi fick ledigt i hela 8 dagar från jobbet, så hans 2 dagar i Sverige förlängdes just till 5! Fantastiskt!!! :D Jag stannar fortfarande till den 28 Mars innan jag far tillbaka hit. Men 5 dagar, det är så otroligt mycket vi hinner göra och så mycket jag hinner visa honom. Det ska bli så fantastiskt kul!! Ohhh... jag kan inte vänta :)
Imorgon ska vi försöka boka om hans flygbiljetter hem, så än är det hela inte riktigt i land. Men jag tror inte det ska vara några problem :)

Nu måste jag nog sova. Ska dricka min treo och natta mig. På senaste tiden har jag haft mycket problem igen med nacken och sväljer många treos. Men det är nog stressen nu, vi har så mycket i skolan att jag inte kan slappna av. Och jag varken hinner och  ens orkar fara till massagen. Och ännu mindre orkar eller hinner jag träna. Men snart är det jullov och då väntar julafton och min och Toshis underbara tripp till Gifu och Ryokan med Onsen. Övernattning och hela baletten, oj som jag längtar! Jag ska försöka ladda upp en länk till Ryokans hemsida sen när jag hinner, men inte just nu.

Nåja, i Sverige i är klockan nu ungefär 15.00 och här är den då 23.00 så nu är det dags... Goddag Sverige! Godnatt Japan! Oyasumi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0